Uloga mrežnih stranica u poslovanju i promidžbi Centra za stalno stručno usavršavanje knjižničara u Republici Hrvatskoj / Antonija Filipeti.
Sažetak

Cilj. U radu su prikazane karakteristike i funkcionalnosti mrežnih stranica Centra za stalno stručno usavršavanje knjižničara u Republici Hrvatskoj (CSSU) te statistički pokazatelji vezani uz pristupanje stranicama od 2015. do 2017. godine. Cilj rada bio je staviti mrežne stranice CSSU-a u kontekst promidžbenog djelovanja u knjižnicama te na temelju tih podataka donijeti zaključke o uspješnosti primjene takvog modela promidžbe u ostvarivanju uloge i ciljeva CSSU-a, koji se ogledaju u razvoju organiziranoga stalnog stručnog usavršavanja u Republici Hrvatskoj za knjižničare iz svih vrsta knjižnica te informacijske stručnjake, kao i širu AKM-zajednicu. Namjera je također bila analizirati ulogu mrežnih stranica u svakodnevnom poslovanju CSSU-a te istaknuti argumente koji govore u prilog takvoj vrsti informiranja polaznika, odnosno odgovaranja na njihove potrebe. Pristup. Autorica se u radu koristila web-aplikacijom Google analytics, na temelju koje su izraženi brojčani podaci vezani uz mrežne stranice CSSU-a. U radu su razmotreni i podaci iz izvješća o radu CSSU-a vezani uz broj polaznika te broj održanih tečajeva po godinama. Rezultati. Utvrđena je korelacija između objava na mrežnim stranicama i posjećenosti programa CSSU-a, kao i njihova uvjetovanost financijskim okolnostima. Također je naznačena mogućnost promjene dizajna i funkcionalnosti mrežnih stranica, u skladu s potrebama korisnika. Statistički pokazatelji i rezultati iz ovog rada bit će primijenjeni prilikom daljnjeg unapređivanja usluge. Vrijednost. Mrežne stranice prikazane su kao relevantan čimbenik uspješnosti CSSU-ova programa trajne izobrazbe knjižničara. Na primjeru CSSU-a nastojalo se istaknuti važnost mrežnih stranica u kontekstu poslovanja i promidžbe, ali i naznačiti mogućnosti koje mrežne stranice imaju u knjižnicama, odnosno kulturno-obrazovnim djelatnostima.; Purpose.The paper presents characteristics and functionalities of the website of the Center for Continuing Education of Librarians in Croatia (the Center) as well as statistic indicators related to access to the website from 2015 to 2017. The author’s intent was to put the website of the Center in the context of marketing activities in libraries and to make conclusions based on those data about efficacy of this model of publication in acquiring the role and goals of the Center. They are reflected in the development of organized continuing education and training for librarians from all types of libraries as well as information specialists from heritage institutions in Croatia. The intent was also to point out the role of the web pages in the everyday activities of the Center and the arguments that confirm this modality of informing the participants, with reference to responding to their information needs. Approach. For the purpose of this paper, the author has used the web application Google Analytics, based on which the numerical data are registered and correlated with the website of the Center. Furthermore, the data from the work reports of the Center re-lated to the number of participants and the number of courses have also been considered.Findings. The results have shown the correlation between the posts published on the Center website and the number of participants in the courses as well as how much the attendance depends on the financial circumstances. The possibility of making changes related to design and functionalities of the website, according to visitors’ needs, is also indicated. The statistical indicators and results from this paper will be applied in further improvement of the service. Value. The Center’s website is represented as a relevant factor in the performance rating of the Centers’ program of the continuous education of librarians.