Dio od
Ima dijelove
Consumer behaviour factors and contemporary trends on the luxury goods market : Čimbenici ponašanja potrošača i suvremeni trendovi na tržištu luksuzne robe / Marija Antonija Pajić.Modeling the management process in the function of long-term goal fulfillment in Croatian companies : Modeliranje procesa upravljanja u funkciji dugoročnog ispunjavanja ciljeva u hrvatskim poduzećima / Vedran Šupuković, Sanel Jakupović, Ibrahim Obhođaš.Primjena društveno odgovornog marketinga u poslovanju malih i srednjih poduzeća : Social responsible marketing in the business of small and medium-sized enterprises / Ružica Brečić, Hrvoje Bradica, Mihovil Anđelinović.Provedba ekološke dimenzije UN agende 2030 u EU : Environmental implementation of UN Agenda 2030 in the EU / Goran Bandov, Nikolina Herceg Kolman, Ivo Šlaus.Quintuple helix approach : the case of the European Union = Pristup peterostruke uzvojnice : primjer Europske Unije / Sanja Franc, Deniza Karadžija.