[Izrada plana nastave prema stvarnoj situaciji studenata] : [reakcija i rezultati u provedbi nastave] / Tomoko Iida.
Sažetak

One of the goals of the Japanese Language and Culture study program at the Juraj Dobrila University of Pula is to improve learners’ ability to use Japanese. Another goal of this program is to increase student acquisition rates. The three-year study program aims to enable students to achieve the level CEFR/B2. With limited time and staff, the best way to achive that is through efficient class management. This paper examines the results of creating and implementing concrete lesson schedules, with the aim of adjusting overall progress, in particular the response and results when forced changes have been made due to lack of understanding.; Jedan od ciljeva studijskoga programa Japanski jezik i kultura na Sveučilištu Jurja Dobrile u Puli je poboljšati sposobnost studenata da se koriste japanskim jezikom. Jednako tako cilj je ovoga programa povećanje stope usvajanja znanja te povećanje prolaznosti. Završetkom trogodišnjega studijskog programa teži se tome da studenti postignu CEFR/B2 razinu. S ograničenim vremenom i osobljem najbolji način za postizanje toga cilja je učinkovito upravljanje nastavnim planom i programom. Ovaj rad ispituje rezultate izrade i provedbe konkretnih rasporeda sati, s ciljem prilagodbe općega napretka, posebice reakcije studenata i rezultate kada su zbog nedostatka razumijevanja napravljene prisilne promjene.