Primjena i potencijal koncepta socijalnih inovacija u djelovanju Caritasa u Hrvatskoj / Zdenko Babić, Tereza Buconić.
Sažetak

Socijalne inovacije se smatraju dvostruko inovativnima: u svojim sredstvima i u svojim ciljevima. Mogu se razviti kao nov odnos ili suradnja, novi poslovni model, kao unaprijeđeni način djelovanja ili poboljšani proces unutar organizacije ili, konačno, kao nova socijalna usluga ili proizvod. Kvalitativno istraživanje provedeno za potrebe ovoga rada za cilj je imalo povezati koncept socijalnih inovacija s djelovanjem ustanove Caritasa. Istraživanje je pokazalo da postoje primjeri već upotrebljenih socijalnih inovacija u djelovanju Caritasa, ali i stanoviti manjak poznavanja koncepta. Istraživanje je također pokazalo želju kod svih dionika Caritasa za inovativnim djelovanjem u budućnosti. Trenutne najveće prepreke na tom putu su nedostatak stabilnog financiranja, koordinacijske podrške u educiranju kadrova i radu volontera. Ujedno se u tom segmentu nalazi i najveći potencijal za napredak.; Social innovations are doubly innovative: in their means and in their goals. They can develop as new relationships or collaborations, a business model, an developed way of working or improve a process within an organization. Qualitative research, made for the purposes of this paper, has proven the connection of the concept of social innovation and the Caritas institution. It turned out that there are several examples of already applied social innovations in their work. It also showed that concept is partly unknown to the stakeholders, in the core of it’s terminology. The research showed the desire, among all stakeholders, to implement social innovation concept in the future. Currently, the biggest obstacles on this path are present lack of stable funding, coordination support in education and volunteers. It is also the greatest potential for the progress, on which needs to be worked on in the future.