Odsjek za informacijske znanosti na Filozofskom fakultetu Osijek - odakle smo krenuli i kamo idemo? = Department of Information Sciences at the Faculty of Humanities and Social Sciences Osijek - where we come from and where we are going / Sanjica Faletar Tanacković, Kornelija Petr Balog.
Sažetak

Cilj. Cilj ovoga rada je dati povijesni pregled djelovanja Odsjeka za informacijske znanosti Filozofskog fakulteta Osijek od njegovog osnutka do danas s naglaskom na njegovu znanstvenu, nastavnu i stručnu djelatnost, studentsku populaciju te ishode učenja i kompetencije diplomiranih studenata. Pristup. Na temelju postojećih dokumenata i radova koji govore o nastanku Odsjeka i njegovu djelovanju, ali i o studijskim programima i studentskim kompetencijama, te zadovoljstvu studenata i poslodavaca, u radu se donose informacije o razlozima osnutka, načinima djelovanja i razvijanja Odsjeka te planovima za budući razvitak. Rezultati. Rad donosi rezultate promišljanja autorica o aktivnostima Odsjeka, snazi ali i prostorima za poboljšanje uočenih slabosti te pravcima budućeg razvoja. Vrijednost. Vrijednost je ovog rada što bilježi brojne aktivnosti Odsjeka te na jednom mjestu opisuje njegov razvoj kroz protekle dva desetljeća. Kako Odsjek raste, on se i mijenja te je nužno da se sve te promjene trajno zabilježe. Vrijednost je ovog rada što bilježi brojne aktivnosti Odsjeka te na jednom mjestu opisuje njegov razvoj kroz protekle dva desetljeća. Kako Odsjek raste, on se i mijenja te je nužno da se sve te promjene trajno zabilježe.; Goal. The goal of this paper is to offer a historical overview of the activities of the Department of Information Sciences at the Faculty of Humanities and Social Sciences Osijek from its foundation until present. The paper is focused on the scientific, teaching and professional activities of the Department, student population and learning outcomes and competences of the graduate students. Approach. On the basis of published (and internal) documentation and research and professional papers on the Department and its numerous outcomes (teaching, learning, research, communal) as well as the levels of satisfaction of both students and employers, the paper illustrates the motivation for foundation of the Department, its past and present activities and plans for development. Results. The paper presents results of the authors’ view of Department’s activities, its strong sides, possible areas of improvement and directions of future development. Value. This paper enumerates numerous Department’s activities and describes them and their historical background in one place. As the Department grows, it changes and it is imperative that those changes remain described and published.