Analiza prometnih pokazatelja na sveučilišnom Kampusu : studija slučaja na Građevinskom fakultetu u Rijeci = Analysis of traffic indicators related to University Campus : case study at the Faculty of Civil Engineering Rijeka / Ivana Pranjić, Aleksandra Deluka-Tibljaš, Ana Berljafa, Sanel Demark, Ariana Domijan, Josip Ilić, Anamarija Krajinović, Kristina Kustić, Ivan Petrašević, Toni Pogačić, Katarina Prpić, Katarina Sinković, Andrej Šaina, Ines Šoić.
Sažetak

Prometno-prostorno planiranje je kontinuirani postupak kojeg je potrebno neprestano unaprjeđivati na temelju analize pokazatelja funkcioniranja sustava. Prema saznanju autora, prilikom planiranja prostora Kampusa Sveučilišta u Rijeci, a ni u vremenu korištenja, nisu detaljno analizirani prometni pokazatelji u svrhu osiguranja više razine pristupačnosti prostora te većeg zadovoljstva korisnika. U radu je prikazana analiza rezultata istraživanja provedenog u ožujku 2020. godine na Građevinskom fakultetu u Rijeci među studentima i zaposlenicima Fakulteta putem online ankete. Cilj istraživanja bio je utvrditi prometne navike ciljane skupine ispitanika vezanih uz njihova dnevna putovanja prema Kampusu. Uz opća obilježja ispitanika i osnovne prometne pokazatelje, kao što su stupanj motorizacije i učestalost korištenja javnog gradskog prijevoza, ispitanici su odgovarali i na specifična pitanja vezana uz korištenje prometne infrastrukture za dolazak na Kampus u prosječnom radnom danu i ocjenjivali kvalitetu postojećeg prometnog sustava s aspekta javnog gradskog prijevoza, infrastrukture za parkiranje te pješačkog i biciklističkog prometa. Na temelju prikupljenih odgovora analizirane su prometne navike studenata i zaposlenika Građevinskog fakulteta u Rijeci te su ispitane korelacije obilježja ispitanika i specifičnih prometnih pokazatelja orijentiranih na putovanja prema Kampusu, a koje mogu pomoći u definiranju budućih planova rekonstrukcije i dogradnje prometne infrastrukture.; Traffic-spatial planning is a continuous procedure in which it is necessary to constantly improve it based on the analysis of the traffic system indicators. According to the authors, during the planning of the University of Rijeka Campus, and even at the time of use, traffic indicators were not analyzed in detail in order to ensure a higher level of accessibility and greater customer satisfaction. The paper presents an analysis of the results of a survey conducted in March 2020 at the Faculty of Civil Engineering in Rijeka among students and employees of the Faculty through an online survey. The aim of the research was to determine the traffic habits of the target group of respondents related to their daily commuting to Campus. In addition to the general characteristics of the respondents and basic traffic indicators, such as the degree of motorization and the frequency of public transport, the respondents answered specific questions related to the use of transport infrastructure for daily commuting to Campus on an average working day, and assessed the quality of the existing transport system, including public city transport, parking infrastructure and pedestrian and bicycle traffic. Based on the received answers, traffic habits of students and employees of the Faculty of Civil Engineering in Rijeka were analyzed and the correlations between the characteristics of the respondents and specific traffic indicators oriented towards commuting to Campus were examined.