beta
Povezani zapisi:

OsobaBalog, Antal
  
Koncept Osobe
rrep
 
7 (1-10)
NaslovApplying social marketing in fundraising activities to civil society organizations / Antal Balog.
ImpresumLancashire : Access Press UK, 2011.
Materijalni opis1 online jedinica građe (1 MB).
Način izrade datotekeizvorno digitalna građa
Vrstačlanak
NapomenaStv. nasl. s nasl. zaslona.Publikacija u formatu PDF.Objavljeno u: International Journal of Management Cases [URL: http://bib.irb.hr/datoteka/701527.Balog_A_Applying_Social_Marketing_in_Fundraising_Activities_.pdf] ; 2011Pristup: World Wide Web.
rrep
1
NaslovEtički kodeks poduzeća u funkciji društveno odgovornog poslovanja / Antal Balog.
ImpresumVaraždin : Fakultet organizacije i informatike, Sveučilište u Zagrebu, 2015.
Materijalni opis1 online jedinica građe (1,3 MB).
Vrsta publikacijeknjigarad u zborniku
rrep
2
Naslov"I znam da sunce ne boji se tame" : teološke meditacije o Šantićevu vjerskom pjesništvu / Miroslav Volf ; predgovor trećem (elektroničkim) izdanju i bilješka o životu Alekse Šantića Antal Balog.
ImpresumOsijek : Izvori, Kršćanski nakladni zavod, 2020.
Materijalni opis1 online jedinica građe (4,5 MB).
SuradnikBalog, Antal
Vrsta publikacijeknjigae-knjiga
rrep
3
NaslovMoralno rasuđivanje u marketinškom oglašavanju / Antal Balog, Donata Leko.
ImpresumOsijek : Ekonomski fakultet, 2017.
Materijalni opis1 online jedinica građe (0,2 MB).
Mjesto izdavanjaOsijek
Način izrade datotekeizvorno digitalna građa
Vrstačlanak
NapomenaStv. nasl. nad tekstom.Objavljeno u: Ekonomski vjesnik [URL : https://bib.irb.hr/datoteka/883367.Antal_Balog_Donata_Leko_Ekonomski-vjesnik-2017_br-1_web.pdf] ; 2017.Publikacija u formatu PDF.Pristup: World Wide Web.Dostavio autor.
rrep
4
NaslovPjevajmo Gospodinu / elektroničko izdanje priredio i uredio Antal Balog.
ImpresumZagreb : Evanđeoska pentekostna crkva u Republici Hrvatskoj, 2019. (Daruvar : Izvori, kršćanski nakladni zavod)
Materijalni opis639 str.
rrep
5
NaslovPodručja moralnog rasuđivanja u marketinškom oglašavanju / Antal Balog.
ImpresumBanja Luka : Ekonomski fakultet Univerziteta u Banjoj Luci, 2017.
Način izrade datotekeizvorno digitalna građa
NapomenaStv. nasl. nad tekstomObjavljeno u: Šesti interkatedarski skup katedri za menadžment zemalja jugoistočne Evrope i naučna konferencija “Savremeni preduzetnički menadžment i organizacija u digitalnoj eri u zemljama u tranziciji: prepreke i mogućnosti” : [URL: http://bib.irb.hr/datoteka/872096.Antal_Balog_Podrucja_moralnog_rasudivanja_u_marketinskom_oglasavanju_2016.pdf] ; 2017.Pristup: World Wide Web.Dostavio autor.
rrep
6
NaslovUpravljanje knjižnicom kao poslovna funkcija / Antal Balog
ImpresumZagreb : Hrvatsko knjižničarsko društvo, 2019
Mjesto izdavanjaZagreb
Način izrade datotekeizvorno digitalna građa
Vrstačlanak
rrep
7
7 (1-10)