beta
Podaci zapisa nisu dostupni
 
4 (1-10)
NaslovEtički kodeks poduzeća u funkciji društveno odgovornog poslovanja / Antal Balog.
ImpresumVaraždin : Fakultet organizacije i informatike, Sveučilište u Zagrebu, 2015.
Materijalni opis1 online jedinica građe (1,3 MB).
Vrsta publikacijeknjigarad u zborniku
rrep
1
NaslovMoralno rasuđivanje u marketinškom oglašavanju / Antal Balog, Donata Leko.
ImpresumOsijek : Ekonomski fakultet, 2017.
Materijalni opis1 online jedinica građe (0,2 MB).
Mjesto izdavanjaOsijek
Način izrade datotekeizvorno digitalna građa
Vrstačlanak
NapomenaStv. nasl. nad tekstom.Objavljeno u: Ekonomski vjesnik [URL : https://bib.irb.hr/datoteka/883367.Antal_Balog_Donata_Leko_Ekonomski-vjesnik-2017_br-1_web.pdf] ; 2017.Publikacija u formatu PDF.Pristup: World Wide Web.Dostavio autor.
rrep
2
NaslovPodručja moralnog rasuđivanja u marketinškom oglašavanju / Antal Balog.
ImpresumBanja Luka : Ekonomski fakultet Univerziteta u Banjoj Luci, 2017.
Način izrade datotekeizvorno digitalna građa
NapomenaStv. nasl. nad tekstomObjavljeno u: Šesti interkatedarski skup katedri za menadžment zemalja jugoistočne Evrope i naučna konferencija “Savremeni preduzetnički menadžment i organizacija u digitalnoj eri u zemljama u tranziciji: prepreke i mogućnosti” : [URL: http://bib.irb.hr/datoteka/872096.Antal_Balog_Podrucja_moralnog_rasudivanja_u_marketinskom_oglasavanju_2016.pdf] ; 2017.Pristup: World Wide Web.Dostavio autor.
ID-ISBN9789993846697
rrep
3
NaslovThe vocal duets of G. F. Handel and his Italian contemporaries : (c. 1706–1724) / Ivan Ćurković.
ImpresumHeidelberg : Heibooks Heidelberg University, cop. 2017.
Materijalni opis1 online jedinica građe (5 MB).
Vrsta publikacijeknjigae-knjiga
rrep
4
4 (1-10)