beta
Probrano po
7.634 (1-10)
NaslovUpravljanje rizicima : priručnik za studente / Josip Kereta.
ImpresumZaprešić : Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2021.
Materijalni opis1 online jedinica građe (2 MB).
Vrsta publikacijeknjigae-knjiga
rrep
1
NaslovIzazovi (ne)otvorenosti : knjiga sažetaka / Konferencija Dani e-infrastrukture Srce DEI 2018., Zagreb, 11. i 12. travnja 2018. godine ; uredništvo Zoran Bekić ... [et al.].
ImpresumZagreb : Sveučilišni računski centar, 2018.
Materijalni opis1 online jedinica građe (1 MB).
Vrsta publikacijeknjigae-knjiga
rrep
2
NaslovSustav e-portfolio : Mahara 20.04 / Tea Čičko ... [et al.].
ImpresumZagreb : Sveučilišni računski centar, 2020.
Materijalni opis1 online jedinica građe (5 MB).
SuradnikČičko, Tea
Vrsta publikacijeknjigae-knjiga
rrep
3
NaslovSoftver za provjeru autentičnosti radova Turnitin : upute za korištenje / Anja Đurđević.
ImpresumZagreb : Sveučilišni računski centar, 2019.
Materijalni opis1 online jedinica građe (2 MB).
Vrsta publikacijeknjigae-knjiga
rrep
4
NaslovSoftver za provjeru autentičnosti radova PlagScan : upute za korištenje / Anja Đurđević.
ImpresumZagreb : Sveučilišni računski centar, 2019.
Materijalni opis1 online jedinica građe (5 MB).
Vrsta publikacijeknjigae-knjiga
rrep
5
NaslovSoftver za provjeru autentičnosti radova Turnitin : upute za administratore / Anja Đurđević i Dan Stipić.
ImpresumZagreb : Sveučilišni računski centar, 2021.
Materijalni opis1 online jedinica građe (2 MB).
SuradnikStipić, Dan
Vrsta publikacijeknjigae-knjiga
rrep
6
NaslovKrasna zemlja / Ana Cerovac.
ImpresumRijeka : Shtriga, cop. 2021.
Materijalni opis1 online jedinica građe (3 MB).
Vrsta publikacijeknjigae-knjiga
rrep
7
NaslovSoftver za provjeru autentičnosti radova PlagScan : upute za administratore / Anja Đurđević i Dan Stipić.
ImpresumZagreb : Sveučilišni računski centar, 2021.
Materijalni opis1 online jedinica građe (2 MB).
SuradnikStipić, Dan
Vrsta publikacijeknjigae-knjiga
rrep
8
NaslovOn the side of predictable : visioning the future in Serbia = O onome što predvidljivo ne obuhvaća : zamišljanje budućnosti u Srbiji / Maja Petrović-Šteger, Jessica Greenberg, Sanja Potkonjak, Tea Škokić, Ivan Rajković, Felix Ringel.
Način izrade datotekeizvorno digitalna građa
Vrstačlanak
OpisIn order to be able to contextualize and understand social worlds, anthropologists pay close attention. We observe how individuals and communities relate to each other and to their ideas. We study the intimate and subjective, as well as the large-scale cosmologies by which people make themselves and the world. Our participatory methods and reflective analysis document the complex, intricate, patterned, and also random aspects of people’s reasoning and actions. These activities, on anthropology’s part, supposedly offer not only critical descriptions of the present (on its historical trajectories), but possible intimations of a society’s future. Anthropological analysis, in other words, not only describes but also anticipates. This position paper focuses on the notions of anticipation, predictability, and possibility in anthropology. It asks what methodological and theoretical assumptions are built into our ways of making predictions about our field sites. It invites the reader to consider the effects certain anticipatory practices have for the people and phenomena we study as well as for the discipline. Centrally, the paper proposes different ways of attending to visions that anticipate the future. By reflecting on my ethnographic and analytical journeys in Serbia, I attempt to explain why I currently make so much of questions of predictability and possibility in both the field and the discipline. My desire is to open up a discussion on the value of cultivating attention to what seems to emerge on the side of predictable.Da bi mogli kontekstualizirati i razumjeti društvene svjetove, antropolozi pomno promatraju. Promatramo kako se pojedinci i zajednice odnose jedni prema drugima i prema svojim idejama. Proučavamo intimno i subjektivno, kao i kozmologije velikih razmjera pomoću kojih ljudi ostvaruju sebe i svijet. Naše participativne metode i reflektivne analize dokumentiraju kompleksne, zamršene, uobličene, ali i nasumične aspekte ljudskog razmišljanja i djelovanja. U antropologiji takve aktivnosti nude ne samo kritičke opise sadašnjosti (na njihovim povijesnim putanjama) već i moguće nagovještaje budućnosti nekog društva. Drugim riječima, antropološka analiza ne samo da opisuje nego i predviđa. Ovaj rad razmatra ideje predviđanja, procjenjivanja i mogućnosti u antropologiji. Propituje koje su metodološke i teorijske pretpostavke ugrađene u antropološke načine predviđanja, odnosno opisa i posljedične analize naših terena. Istražuje kakve učinke imaju prakse anticipacije, kako na ljude i fenomene koje proučavamo tako i na disciplinu. U središtu rada su prijedlozi različitih načina pristupanja vizijama koje predviđaju budućnost. Reflektirajući o svojim etnografskim i analitičkim putovanjima po Srbiji, nastojim pojasniti zašto sam trenutačno posvećena pitanjima predvidljivosti i mogućnosti i na terenu i u disciplini. Želja mi je potaknuti raspravu o vrijednosti pažnje usmjerene na ono što predvidljivošću ne možemo obuhvatiti.
rrep
9
NaslovCultural competence and healthcare : experiences from Slovenia / Uršula Lipovec Čebron, Ivanka Huber.
Materijalni opisGraf. prikazi.
Način izrade datotekeizvorno digitalna građa
Vrstačlanak
OpisThis paper seeks to contribute to critical reflection on the importance, dilemmas and problems that arise in educating health professionals about the socio-cultural dimensions of health and healthcare. In the first part of the paper the authors show that although educational programmes in the field of cultural competences have experienced a remarkable upswing, they are accompanied by many ambiguities and shortcomings. Based on numerous anthropological criticisms, the authors highlight the major conceptual and methodological problems that accompany many cultural competence efforts. The second part of the article focuses on an analysis of the multi-year process of introducing a training course in cultural competence in Slovenia, in which over 500 health professionals have been trained since 2016. Based on the results of the participants’ quantitative evaluation and educators’ self-evaluation, the authors critically analyse the contributions of this training course, while highlighting some of the key dilemmas and difficulties that have accompanied this process.Ovim se radom želi pridonijeti kritičkom promišljanju o važnosti, dvojbama i problemima u obrazovanju zdravstvenih djelatnika o društveno-kulturnim dimenzijama zdravlja i zdravstva. U prvom dijelu rada autorice pokazuju da obrazovne programe u području kulturnih kompetencija, iako su doživjeli izvanredan uspon, prate mnogobrojne nejasnoće i nedostaci. Na temelju brojnih antropoloških kritika autorice ističu glavne konceptualne i metodološke probleme koji prate aktivnosti u području kulturnih kompetencija. Drugi dio članka usmjeren je na analizu višegodišnjeg procesa uvođenja obrazovnog programa iz područja kulturnih kompetencija u Sloveniji, koji je od 2016. godine pohađalo više od 500 zdravstvenih djelatnika. Na temelju rezultata kvantitativne evaluacije polaznika i samoevaluacije predavača, autorice kritički analiziraju doprinos tog programa, naglašavajući neke od ključnih dilema i poteškoća koje su pratile taj proces.
rrep
10
7.634 (1-10)